Film Raporu; So Undercover || Mrs. Odun

11:22



Herkese selaamm!◕‿◕ Yeni bir film raporuyla karşınızdayım. Miley'nin oyunculuğuna bayılan ben filmlerini bitirmeye niyetlendim.İlk filmim ise ; ' So Undercover ' oldu. Türkçe'si ise 'Çok Gizli '. Dediğim gibi baş rolde Miley var yani Molly.

Filmin konusunu kısaca anlatıyım, sonra düşüncelerime geçeriz . Molly, babasıyla beraber çalışıyor.İşi ne filan diyeceksiniz durun söylüyom.Benim anladığım kadarıyla gizli dedektif.Şu aldatma olaylarını bulanlar varya onlardan.Birden karşısına bir teklif geliyor.Teklif FBI ile çalışmak, Molly ilk başlarda kabul etmiyor ama babası kumarbaz olduğu için kumarda 17.000 dolar kaybediyor ve kabul etmek zorunda kalıyor.FBI'da çalışmayı kabul ettikten sonra bir eve yerleşiyor.Burada gizli görevini yapacak ^-^ Görevini yaparken, evde de zorluklar çıkacak.Sasha gibi.Molly tam sevilirken herkesin nefret etmesini sağlayacak.Ama Molly ona kiminle uğraştığını gösterecek ve Sasha'nın kimliğini ortaya çıkaracak.Bu sırada gizli görevine devam da edecek.
Sonunda ise mutlu sooon *-*


Bence çok iyiydi, izlenmesi filan gerekiyordu.Bizim Türk dizilerinde olduğu gibi üniversiteli bir öğrenci için 30 yaşında birilerini seçmemişler *-*- Üniversiteli öğrencimiz Miley oluyor bu arada *-* - Zaten Miley var kötü mü olur ? •ิ.•ิ Olaylar da o kadar gerçek ve ustacaydı ki, sanki ben yaşıyormuşum gibi hissettim.



Bu arada Nicholas ve Molly 


Yorumlara bakarsak; -Paralı değil dimi ? yazısı reel arkadaşlar.-






İstediğiniz film varsa izleyip değerlendiririm bu arada *-*. Filmde önerebilirsiniz hani ^-^ . Yorum atmayı unutmayın, seviyorum sizi! ◕‿◕

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba, Son Umut filmini hala izleyemedim. İzlediysen yorumlarını beklerim.

    Bloğuma göz atmaya ne dersin!
    http://thelifebyhulik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images